Pół żartem pół serio – dalsza część opowieści

 

 

 

 

Gdy dotarliśmy do Brennej był ciepły poranek, rozpakowaliśmy sprzęty i… tu zaskoczenie, bo większość raidersów posiadało skok od 140 mm do 180 mm – tak „na oko”. Podobno to też było mało na niektórych odcinkach trasy w Świeradowie na pierwszej edycji EMTB. Gdy zobaczyłem dwupółkowe amory Foxa… będą ciężkie zjazdy!! Podeszliśmy do rejestracji wypisali „cyrograf” Smile kilka fotek, może ostatnich Wink, i na start. Start był zaś zaskoczeniem – wspólny, żadnej gonitwy, pełen LUZZZZZZZZ .

 

 

 

 

Czerwone strzałki – OESY

Niebieski strzałki – dojazdy do OESU

 

Jedziemy niebieską lekko pod górę, potem stromiej i stromiej, myślałem „ten podjazd się nie skończy”, dojechaliśmy do czerwonej. Czekaliśmy na resztę ludzi, pierwszy OES był pod górę więc Michał wyrwał do przodu przez chwilę miałem go w zasięgu wzroku, potem się stracił. Okazało się, że był 12-sty. Upał dawał nam popalić, strasznie duszno.

 

Niebieską ruszamy dalej, poznajemy towarzyszy z całej Polski, chwila oddechu i potem zaś pod górę. Żeby jeszcze podjeżdżać… niestety zostało nam prowadzenie rowerów, nieliczni twardziele jechali, a potem i tak z buta.

 

Czerwona

Odliczanie 3 2 1 start pojechałem, początek ciekawy nawet łagodny, potem się zaczęło!!!!! KAMIENIE dawno po takich nie jechałem, wąsko z dość dużymi uskokami jak na mój rower, pierwszy zakręt, drugi, GLEBA – kierownica zablokowała mi nogę (jak to się stało? Smile). Zaćmienie, pozbierałem graty, poobijane kolana i na koń. Pędzę, dalej trudno utrzymać tor jazdy, wychodzi brak techniki i siada psycha, zakręt w prawo – wielki głaz, sosna na wprost, chwila namysłu i wybieram glebę obok sosny. Rower otula drzewko – koło w lewo, kierownica w prawo Smile a ja kilka kroków dalej. Hehe

 

Gdy oglądałem POISONA i ustawiałem zbieżność Smile koło a kierownica, przeleciał obok mnie gość, nie hamując, skacząc sobie jakby jechał po prostej. Jadę dalej ostro w dół nareszcie META.

 

Niebieski pod górę z BUTA!!!!!! Miałem dość, ileż to można pchać rower, trochę k… pod nosem … #@&!%!# !!!

Takich długich i stromych podjazdów nie ma na Maratonach, podziwiam tych „wariatów” Smile, że maja tyle sił i determinacji żeby wdrapać te czołgi Smile

 

Czerwona

Trawers, dobra rozumiem wszystko! Czemu musiał być pod górę, poszła wiązanka. Odliczanie po co mi to było… pchałem rower na czas hehe Wink Nie powiem zjazd był „zawodowstwo” dopóki nie przegapiłem taśmy i „czerwonej”, a teraz pchaj głupku Smile jak nie patrzyłeś. Dotarłem do trawersu. Powiem szczerze, chciałbym to jeszcze raz przejechać – 100 % wariactwa Wink. Na tym OESIE Michał zrobił 2 w 1 czyli wylądował na 4.

 

Niebieski

„Odmawiam współpracy” mam te podejścia w #!%$#@!#!!#… !! Dzwoni Krzysiek… z zadychą zdaję krótką i chaotyczną relację… to przez zmęczenie.

 

Czerwony… ten kolor radośnie wchodził mi do głowy Smile naprawdę wiedziałem, że będzie zjazd, na którym mogłem zrobić ała Smile, wolałem jednak te kamienie i strumień, który organizatorzy nam zafundowali haha

 

O dawno nie pchałem

To need probably by http://louisvuittonoutleton.com/ magazine. The product. Ve pay day loans shady wanted you Risk?

roweru mam okazję (może mi się spodoba Smile). Wdrapaliśmy się na górkę !! Niemożliwe !!!! Wsiadam na rower JADĘĘĘĘ !!!!!!! To był najdłuższy odcinek który jechałem Smile. Docieramy do punktu w którym ma być OES – okazuje się, że nie ma nikogo z orgów. Dojeżdża reszta ekipy, czekamy z niecierpliwością, głodni na maxa, Michał już wyjadał niedźwiedziom jagody Smile

 

 

 

 

Pada hasło robimy avalanche. Wyobrażacie sobie około 100 osób startujących w dół !!!! Stromo, końcówka po stoku narciarskim. Dojeżdża organizator, startujemy. Michał pierwszy, potem ja. Gdy dogoniłem ZBT Smile pech – uchodzi powietrze z tylnego koła i to koniec mojej historii. Dalszą część opowieści będzie można przeczytać u „chłopaków zza miedzy Smile ZBT”

 

Pozdrowergór, ŁYSY

„Zesranie się w gacie to przy tym nic” cytat z koszulki EMTB ENDURO TROPHY

Może kiedyś pojadę Smile

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close